reklama

On, ktorý ma zlomil

Možno vám príde nadpis depresívny,plný pesimizmu na lásku a všetky tie sladké ,,telenovely ktoré pozerám v televízii. Niekedy presladené tak, že môžme z nadpremierného pozerania dostať kilá navyše. Všetko je ale inak ako sa zdá..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Možno vám príde nadpis depresívny, plný pesimizmu na lásku a všetky tie sladké ,,telenovely" ktoré pozerám v televízii. Niekedy presladené tak, že môžme z nadpremierného pozerania dostať kilá navyše. Myslím že viac kalórií má iba nutelová šiška. Keď sa ale vrátime opäť do reality, plnej pochybností o tom, či je láska iba chemický pokus nejakého šialeného chemika, začneme byť skeptickí ľudia hľadajúc to pravé. A však, býva to všetko jednoduchšie ako sa môže na prvý pohľad zdať ..

Pamätám si, keď som bola ešte malým dievčaťom, ktoré pozorovalo zaľúbených ľudí po uliciach. Nepatrila som do skupiny detí s reakciu:,,fúúj!" Páčila sa mi tá harmónia medzi dvoma úplne rozličnými ľuďmi. Mala som predstavu, určitý idealizmus muža, ktorého by som si vzala, s ktorým by som sa ruka v ruke prechádzala po svete. Úprimne, my ženy, nevieme čo chceme. Namiesto mojej predstavy som potrebovala niekoho kto mi ukáže čo naozaj chcem, niekoho kto zmení mňa. Pri kom mi tie kalorické telenovely neprídu ničím pestrejšie a zaujímavejšie ako môj svet. Hľadala som. Nevedela som si ešte poriadne spraviť rovnaké očné linky (dodnes mám s tým problémy ) ale už som mala zoznam toho, kto je ten pán ,,božský,,. Zapamätajte si. Nikdy nezmeníte muža na svoje správne body v deníčku. Funguje to možno týždeň ak vás ľúbi viac ako pivo tak dva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A pamätajte, že láska nie je bod v deníčku ktorý sa vám zrealizuje tak ako si želáte. Pretože akonáhle som mala pred sebou tú dokonalú ideu, zistila som, že v mojom vnútri je prázdno..Dokonalý chlapi sú chlapi pre všetky ženy. Sú ako podprsenka, každá žena bez rozdielu ju nosí aby plnila jeden účel. Nebol ničím špecifický, darček alebo sladké slová. Príde na čas, ešte o desať minút skôr kedy si ty ešte len umývaš kondicionér z vlasov. Nič čo by som menila, nič v čom by som ho správne nakazila a nič čo by chcel zmeniť on na mne? ,,Mne sa páčiš taká aká si." Figu. Vedela som, koľko vecí mu vadilo. Môj veľký zadok, moje večné rehotanie a psycho-poetické výlevy o tom, akoby som zmenila svet. Roztrhla som svoj denník bodov a plánov. Mať ciele? Áno. Mať predstavy ? Nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Až keď som svoj vlastný svet začala žiť podľa svojich cieľov a budovania vnútorného šťastia a večného smiatia. Aj vy sa usmejete keď sedíte v aute a napriek škaredému počasiu vám slnko prejde lúčmi po tvári? Alebo sa vám vánok zamotá do vlasov ? Ak nie, nevadí. Som jediná divná alebo budúca poetická,,rosnička". No aj napriek všetkému prišiel On. On, čo ma zlomil. Zlomil vo mne všetky dopredu naštudované frázy ako sa má človek správať, všetky ideály. On ma naučil, že romantika nie sú ruže ale teplá večera. Že je veľký rozdiel, medzi byť zabezpečená a v bezpečí.

Aj to ako Rómeo o Júliu bojoval iba pomocou básní, no nikdy jej nepovedal jednoduché slová s veľkou hodnotou a to:,,Mať rád." Niekedy si všetko píšeme do bodov a hľadáme ich všade, za každým rohom. Ale čo ak si body v denníku, tie správne body v živote, majú nájsť nás ?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S.: Všetko má svoj čas, dovtedy sa usmej na lúče slnka v búrke. 

Dominika Mojžišova

Dominika Mojžišova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Dominika. Som študentkou pedagogickej školy. Mám 19 rokov.Na instagrame ma nájdete pod menom:,,dalina.blogger".Už dlhšie píšem o mojom fantaz-magorizme a večnom filozofovaní. A i keď mi život dáva veľa ciest kadiaľ mám ísť, stále ale mám sen meniť svet na lepší. A motivujem ľudí v čiernom, pretože majú farebné sny. :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu